30/9/11

ΔΗΛΩΣΗ – ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΦΙΛΟΖΩΩΝ ΕΠΕΙΓΟΝ

ΔΗΛΩΣΗ – ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΦΙΛΟΖΩΩΝ




Φίλες και φίλοι,

άνθρωποι που δεν βλέπετε τα ζώα σαν αντικείμενα αλλά σαν

<< ψυχές >>, θέλω να σας ενημερώσω και να σας προειδοποιήσω ταυτόχρονα

γι αυτό που μού συμβαίνει.



Ονομάζομαι Δημήτρης Κατσικώστας και είμαι 46 χρόνων πατέρας τριών ανήλικων παιδιών προϊστάμενος σε μεγάλη εταιρία και παντρεμένος με εκπαιδευτικό.

Την Παρασκευή 4/3/2011 και γύρω στις 23¨30 η μεγαλύτερη κόρη μου ( Τρίτη Λυκείου ) γυρνώντας από το φροντιστήριο που παρακολουθούσε στην περιοχή της Αμφιάλης στο Κερατσίνι Αττικής βρήκε έξω από ένα ψητοπωλείο εμφανώς τρομαγμένο, πεινασμένο και κακοποιημένο ( κούτσαινε) ένα κουτάβι χωρίς κανένα διακριτικό – λουρί κ.λ.π . Το λυπήθηκε του έδωσε με το χέρι της νερό από το μπουκάλι της , το πήρε αγκαλιά και το έφερε στην οικία μας. Μας ενημέρωσε για το τι είχε συμβεί και ομολογώ ότι όλη η οικογένεια τέθηκε σε συναγερμό!!.

Λίγα λεπτά αργότερα κάναμε βόλτα με την κόρη μου πάνω σε μηχανάκι στην περιοχή που βρέθηκε μήπως και βρούμε κάποιον που το αναζητεί. Μετά από τις άκαρπες ενέργειες μας και ενώ η ώρα ήταν 1 το πρωί γυρίσαμε στο σπίτι και αρχίσαμε να αναρωτιόμαστε για το τι πρέπει να κάνουμε . Αρχικά κάναμε ένα ζεστό μπάνιο στην σκυλίτσα και την τυλίξαμε με ένα χαλάκι για να ζεσταθεί αφού ήταν εμφανές ότι είχε χτύπημα στα πλευρά και κούτσαινε στο πίσω πόδι προφανώς από κλοτσιά. Περιττό να σας πω ότι δεν κοιμήθηκε κανείς μας. Την επομένη το πρωί πήγαμε σε κοντινό PET SHOP στη λεωφόρο Λαμπράκη και ζητήσαμε βοήθεια σχετικά με την ηλικία του για να του πάρουμε τροφή. Μας ενημέρωσαν ότι είναι περίπου 4 μηνών ότι είναι ράτσας ημίαιμο Λαμπραντόρ και αφού αγοράσαμε και όλα τα σχετικά ( κολάρο, πιατάκια κ.λπ )- λες και μου περίσσευσαν - γυρίσαμε σπίτι αναζητώντας οδηγίες από κάποιον που ήξερε πιο πολλά πράγματα για το τι έπρεπε να κάνουμε.

Έτσι την επομένη εργάσιμη ( μεσολαβούσε Σ.Κ και Καθαρά Δευτέρα) επικοινώνησα με το Δημαρχείο Κερατσινίου και Πειραιώς αναζητώντας κάποιο φιλοζωικό σωματείο ή τέλος πάντων κάποιο υπεύθυνο άτομο να μου πει τι να κάνω.

Μίλησα λοιπόν με την πρόεδρο της φιλοζωικής στον Πειραιά την κ. Χαλκιά η οποία με προέτρεψε να πάω σε κτηνίατρο ώστε να δει εάν το σκυλί είχε ηλεκτρονική ταυτότητα ώστε να βρεθεί ο κάτοχος εάν υπήρχε , ειδάλλως ήταν αδέσποτο. Μάλιστα με θερμοπαρακάλεσε να το σκεφτούμε και να το υιοθετήσουμε.

Το ίδιο απόγευμα 8/3/2011 πήγα στον κτηνίατρο Παντελή Μακρή , ο οποίος διαπίστωσε ότι το σκυλί δεν είχε ηλεκτρονική ταυτότητα.

Ηταν περίπου 3 ½ μηνών και είχε αιμάτωμα στα πλευρά. Με ενημέρωσε επίσης ότι εάν το κρατούσα θα έπρεπε βάση νόμου 3170 /2003 να το σημάνω και ηλεκτρονικά. Η αλήθεια είναι ότι είχα ακούσει για όλα αυτά αλλά δεν γνώριζα τις λεπτομέρειες. Έτσι ξαφνικά λοιπόν όπως ήρθε στη ζωή μας έπρεπε να πάρω μια απόφαση !!! Και τα τρία μου παιδιά δεν με άφησαν να το σκεφτώ και πολύ. Την είχαν λατρέψει!!! Αποφάσισα να την κρατήσω. Κάναμε τα πάντα… εμβόλια κολάρα χάπι για το αιμάτωμα. Η τσέπη κυριολεχτικά άδειασε!!! Την βάπτισα ΚΛΑΡΑ . Το μόνο που δεν μπόρεσα να κάνω αμέσως ήταν η ηλεκτρονική ταυτότητα η οποία έγινε αμέσως μόλις πληρώθηκα ( κοστίζει 50 euro ). Μέχρι εδώ όλα καλά….

Ήταν ημέρα Τετάρτη 30/3/2011… απόγευμα. Τα πιο μικρά μου παιδιά παίζουν ποδόσφαιρο και με την ευκαιρία ότι πηγαίνουν για προπόνηση σε γήπεδο της Αθήνας δίπλα από πάρκο πήγαμε όλοι μαζί εκτός της συζύγου για να κάνουμε βόλτα και την μικρή σκυλίτσα. Αυτό γινόταν και γίνετε τουλάχιστον 3 φορές την εβδομάδα.

Γύρω στις 19¨00 με παίρνει η γυναίκα μου τηλέφωνο έντρομη και μου λέει πως στο σπίτι μας έχει παρουσιαστεί μια << κυρία >> φωνάζει και καλεί αστυνομία λέγοντας ότι έχουμε το σκυλί της και το κρύβουμε !!! Αναγκάζετε να της ανοίξει την είσοδο της πολυκατοικίας γιατί με τις φωνές της και επειδή μένουμε σε κεντρικότατο δρόμο έχει αρχίσει να μαζεύετε κόσμος και η σύζυγος μου σαν εκπαιδευτικός που είναι σε οικείο σχολείο ένοιωσε πολύ άσχημα !!!!.

Η << κυρία>> ανέβηκε στο διαμέρισμα μας έσπρωξε την γυναίκα μου που ήταν στην πόρτα…μπήκε μέσα και άρχισε …ακούτε ακούτε να ψάχνει το σπίτι ΜΟΥ. Μετά από μία περίπου ώρα έφτασα κι εγώ με τα παιδιά μου τον σκύλο και έναν συνάδελφο που είχε έρθει να δανειστεί κάποια εργαλεία. Μπροστά στην είσοδο της πολυκατοικίας μου ήταν μία κυρία και αμέσως φωνάζοντας όρμησε προς την μικρή μου κόρη η οποία κρατούσε αγκαλιά το σκυλάκι ζαλισμένο από το αυτοκίνητο και κουρασμένο από 3ωρη βόλτα. Αμέσως κατάλαβα ότι δεν έχει καλές προθέσεις μπήκα μπροστά και την ρώτησα…τη θέλετε κυρία μου? τη ζητάτε από το παιδί μου? γνωριζόμαστε ? μας ξέρετε και από εχθές? Αυτή συνέχισε να προσπαθεί να φτάσει τον σκύλο και εγώ με την σειρά μου πήρα τα παιδιά και τον συνάδελφο μου και μπήκαμε στο σπίτι μας .Έπειτα από ώρα και ενώ ο δρόμος είχε γεμίσει κόσμο ( τηλεφωνούσε σε διάφορους ) ήρθε και η αστυνομία ανέβηκαν σπίτι μου οι 2 αστυνομικοί και με παρακάλεσαν να πάμε στο αστυνομικό τμήμα βλέποντας ότι έχω μικρά παιδιά Ειδικά ο γιος μου είχε τρομοκρατηθεί βλέποντας να μπαίνουν αστυνομικοί σπίτι μας λες και ήμασταν κλέφτες ή απατεώνες!!!! ΚΑΙ ΕΠΕΙΤΑ ΝΑ ΜΕ ΠΑΙΡΝΟΥΝ ΜΑΖΙ ΤΟΥΣ

Στο τμήμα κατάλαβα ότι η κυρία είχε γνωριμίες εκεί!!! Είπε την ιστορία της στον αξιωματικό υπηρεσίας αλλά εμένα ο αξιωματικός δεν με άφησε να πω πολλά ..απλά προσπάθησε να με τρομοκρατήσει. Κάτι που σε ένα βαθμό κατάφερε μιας και στα 46 χρόνια ζωής μου ήταν μόλις η δεύτερη φορά που έμπαινα σε αστυνομικό τμήμα !!!!

Ούτε εκεί έδειξε αποδειχτικά στοιχεία. Το μόνο που είδα ήταν σε ένα πίνακα ανακοινώσεων μέσα σε ένα διάδρομο του τμήματος μία αφίσα που είχε βάλει η κυρία .Φεύγοντας από εκεί ο αξιωματικός μας ζήτησε να τα βρούμε.

Την άλλη μέρα επικοινώνησα με την πρόεδρο της φιλοζωικής και με το δικηγόρο και έμαθα τα δικαιώματα μου. Η κα Χαλκιά μου ζήτησε να πάω στο αστυνομικό τμήμα να βρω τον διοικητή να του πω το τι έχει συμβεί και ότι παρανόμως μπήκαν στο σπίτι μου και να αφήσω τα τηλέφωνα του σωματείου και του δικηγόρου του σωματείου κου Ριζάκου ώστε να τα δώσουν στην << κυρία >> και να μην με ενοχλήσουν ξανά γιατί ότι είχα κάνει μέχρι τότε, ήταν αυτά που με είχε συμβουλέψει η φιλοζωική.

Το ίδιο απόγευμα δέχτηκα και πάλι επίσκεψη από την κυρία και την προέτρεψα να πάει στο τμήμα όπου είχα αφήσει τα τηλέφωνα και να μην με ξαναενοχλήσει…η απάντηση της μέσα από το θυροτηλέφωνο?? Αα έτσι, θα τα πούμε !!!

Έπειτα από μερικές ημέρες μου ήρθε ένα εξώδικο και μου ζητούσε να πάω να παραδώσω τον σκύλο στο αστυνομικό τμήμα. Πήγα στον δικηγόρο, το διάβασε και μου πρότεινε για να μην μπλέξω με μηνύσεις λόγω τον οικονομικών μου που δεν ήταν καλά, να την καλέσει αυτός και να μιλήσουν. Φυσικά αυτή δεν πήγε αλλά μίλησε με την δικηγόρο που υπόγραφε το εξώδικο της. Η κυρία ήταν ανένδοτη. Κατηγορούσε την κόρη μου ότι έκρυβε το σκυλί. Είχε βάλει παιδιά να την πιέζουν ώστε να παραδώσουμε τον σκύλο. Η κόρη μου δέχτηκε απειλές στο σχολείο επανειλημμένα. Πήγε στην Λυκειάρχη τα είπε και εκείνη τουλάχιστον για το σχολείο της είπε ότι θα την προστατέψει. Το αποτέλεσμα? Η κόρη μου φοβούμενη και χωρίς να μας πει τίποτα …απλά έδινε λευκές κόλλες στις πανελλήνιες και έφευγε γρήγορα για το σπίτι!!!! Φυσικά απέτυχε να μπει οπουδήποτε και πήγαν χαμένα όλα…ξενύχτια διαβάσματος ,έξοδα σε φροντιστήρια κ.λ.π

Κάπου εκεί νομίζαμε ότι τελείωσε….αλλά….πέσαμε σε οργανωμένο…..

Την ημέρα που η οικογένεια έφυγε σε διακοπές 18/7/2011 η << κυρία>> πήγε και κατέθεσε ασφαλιστικά μέτρα. Έπεισε ( πως άραγε ? ) τον ειρηνοδίκη πως ήταν επείγουσα περίπτωση ( μετά από τόσους μήνες ΜΑΡΤΙΟΣ – μέσα ΙΟΥΛΙΟΥ ) και αυτός χωρίς να με καλέσει με έγγραφο ως όφειλε με δίκασε ερήμην !!!! απλά με ένα τηλέφωνο που λέει ότι έκανε σπίτι μου και που φυσικά δεν βρήκε κανέναν αφού είχαμε φύγει για διακοπές. Γυρίζοντας 13/8 βρίσκω λοιπόν τοιχοκολλημένα στην πόρτα μου απόφαση να παραδώσω τον σκύλο μέχρι να γίνει δίκη στις 26/8.

Πανικός!!!! Τρελάθηκα…παίρνω τον δικηγόρο και ξεκινάω με τα τελευταία χρήματα που είχα για να βγάλω τον μήνα , ανάκληση των μέτρων. Πάμε 16/8 στον ειρηνοδίκη ( άλλο πρόσωπο) και ζητάμε να την καλέσει τηλεφωνικός για να δώσουμε εξηγήσεις.

Η ειρηνοδίκης αρνείται να εργασθεί έτσι ( και σωστά έκανε ) και μας βάζει σε κανονική δίκη στις 18/8. Την καλώ με έγγραφο έρχεται άνευ δικηγόρου με περίσσια άνεση . Η ειρηνοδίκης δεν δέχεται να ακούσει την άποψη μου !!!! Βγάζει την δίκη ανάκλησης ΑΚΥΡΗ. Δεν είχα δικαίωμα να την κάνω !!!!! Διαβάστε τον νόμο να δείτε τη λέει… θα τρελαθείτε!!!! Άρχισα λοιπόν να καταλαβαίνω ότι κάτι δεν πάει καθόλου καλά !!! Άρχισα να ψάχνω λίγο την υπόθεση. Η κυρία δήλωνε ότι μένει Πειραιά σε μονοκατοικία με κήπο και από εκεί χάθηκε το σκυλί .Και τη ανακάλυψα?? Η διεύθυνση κατοικίας της δεν ήταν άλλη από τα γραφεία της ναυτιλιακής εταιρίας του μπαμπά της !!!! Έχει λεφτά η κυρία !!! και παίζει με την ζωή των παιδιών μου. Ταυτόχρονα μου έκανε και μήνυση σε ποινικό ότι όταν συναντηθήκαμε έξω από το σπίτι μου την έβρισα και την έσπρωξα…..ΕΥΤΥΧΩΣ ΠΟΥ ΕΙΧΑ ΜΑΡΤΥΡΕΣ.

Τελικά μετά από αμοιβαία αναβολή έγινε η δίκη 6/9. Είχε μάρτυρα έναν φίλο της ο οποίος κατηγόρησε την οικογένεια μου χωρίς καν να την γνωρίζει !!!!! Είχε για δικηγόρο τον κο Αγγελέτο γνωστό << φιλόζωο >> και όχι μόνο….

Ο μάρτυρας της παραδέχτηκε ότι όταν χάθηκε το σκυλί δεν είχε ούτε λουρί ούτε τσιπ γιατί δεν τα χρειαζόταν !!!!! ήταν ακόμα μικρό !!! Ο νόμος είναι ξεκάθαρος…μέσα σε 8 εβδομάδες από την γέννηση του ο κάτοχος του υποχρεούται να το σημάνει ηλεκτρονικά .Δεν θέλω να περιγράψω περισσότερες λεπτομέρειες της δίκης γιατί ίσως δεν πρέπει ακόμα !! Εχθές λοιπόν αγαπητοί φίλοι βγήκε ή απόφαση κόλαφος….

Η κυρία λέει δεν έχασε ποτέ την νομή του σκύλου γιατί ΑΠΛΑ ΣΥΝΕΧΙΣΕ ΝΑ ΤΟ ΨΑΧΝΕΙ !!!!.Αντίθετα εγώ γνώριζα ότι το σκυλί ήταν δικό της και του έκανα ηλεκτρονική ταυτότητα για να μην μου το πάρει!!!! Έχουν πέσει όμως σε zonk!!!!!

Μου ζητούν να παραδώσω το σκυλί και δεν με διώκουν με πρόστιμα κ.λ.π

Δεν πρόκειται να σας πω τώρα τη θα κάνω με το θέμα…Αυτό που θέλω να σας παρακαλέσω είναι να ΜΗΝ ΠΑΡΟΤΡΥΝΕΤΕ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΝΑ ΥΙΟΘΕΤΕΙ ΑΔΕΣΠΟΤΑ…ειδικά ΕΑΝ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΤΟΝ ΠΡΟΣΤΑΤΕΥΕΤΕ !!!

Έχω ξοδέψει μέχρι τώρα περίπου 1500 euro και έχουμε συνέχεια. Ο νόμος δεν εφαρμόζετε !!!! ΓΙΑΤΙ???? ΤΙ ΠΑΡΑΝΟΜΟ ΕΚΑΝΑ??? ΓΙΑΤΙ ΔΙΚΑΖΟΜΑΙ???

Η σκυλίτσα είναι πλέον το τέταρτο μου παιδί !!! Τα παιδιά μου την φωνάζουν αδερφούλα !!! Κοιμούνται μαζί της στο κρεβάτι αγκαλιά !!!!

Γιατί εγώ θα πρέπει να δώσω στην κυρία αυτή ένα σκυλί που 1ο. δεν ξέρω εάν είναι το δικό της 2ο. φρόντισε να το χάσει !!! 3ο. ήταν κακοποιημένο !! 4ο. έκανα ότι ακριβώς προβλέπει ο νόμος !!!

ΟΠΟΙΟΣ ΕΧΕΙ ΤΗΝ ΟΠΟΙΑΔΗΠΟΤΕ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΣΕ ΕΝΑ ΑΠΟ ΑΥΤΑ ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΝΑ ΜΕ ΕΝΗΜΕΡΩΣΕΙ….. ΠΡΟΣΟΧΗ ΛΟΙΠΟΝ!!!!



Email. dkatsiko@gmail.com



Σας ευχαριστώ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου